Saknad?

Hello - Inlägg 510.


Nu är jag här igen efter en liten ofrivilligt frånvaro. En frånvaro som inte alls var planerad och just därför kunde jag inte berätta i förväg om den för er. Jag och Linda har varit i Bergeforsen och hjälpt Daniel att fixa lite i sitt hus.
Tanken var att vi bara skulle vara där över 1 dag men vi blev kvar över hela påsken.
Men nu är jag tillbaks vid datorn.

Under tiden vi var i Bergeforsen hann vi med att rida lite, och gissa om det var underbart!?
Innan den här ridturen var det huuuur längesedan som helst jag satt på hästryggen, så jag har haft en del absitinens. Vi hade tur också, solen sken och riktigt värmde, det blåste knappt och allt var bara perfekt!
Jag lånade en skimmelvalack vid namn Sesam som var superfin, mjuk och lättriden.
Funderar skarpt på att försöka leta reda på någon häst som jag kan börja rida lite då och då.. Känner att det behövs!

Sedan så har jag nog inte gjort något mer som är värt att berätta. Jag spenderar mitt liv med att vara med Saga, Linda, vovvarna och min telefon. Haha, tacka gudarna (tack Sophia) för telefonen!
Utan den hade jag inte kunnat ha mina underbara samtal med mitt hjärta <3


Jaja, nu måste jag gå!




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Awww wonderful!!! Snart hjärtat, snart!! <3

2010-04-07 @ 17:10:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0