Pannkakor och Photoshop!

Hejsan - Inlägg 528.


Står i köket och håller på att steka pannkakor till mig och hjärtat.
Saga sitter på min höft just för tillfället och kikar när jag skriver.
Har fått in PHOTOSHOP på min dator så jag befinner mig i en form av exstas :)
Älskar photoshop, och jag älskar ännu mera att det nu finns i min dator, färdigt att använda!
Nu kan jag fixa och trixa med bilder och grejer när jag vill!
Mitt första projekt blir en liten sak till Carina(Kennel Absolute Magic's).
Vi har pratat om att jag ska slänga ihop en sak, och nu kan jag alltså göra det i min egna dator!
Hinner jag inte idag så får det bli på tåget hem i möra :)
Snacka om att jag kommer att kunna roa mig på tåget!

Jaja, nu ska jag sluta skriva. Återkommer senare!


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Ingen gör pannkakor som du hjärtat!!! <3 Jag tycker så mycket om dig!!! Pusspusspusspusspuss

2010-04-30 @ 23:35:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0