Nattinatti.

Hellosan - Inlägg 527.


Sitter och sitter.
Tänkte blogga men har inte så mkt att skriva om eller jo. Det kanske jag har.
Idag har jag varit med min älskade Linda, hon kom hit och umgicks med mig.
Vi hade roligt som vanligt och jag kan konstatera  att Saga älskar henne!
Precis som jag trodde att hon skulle göra :)

Vi försökte boka vår Marockoresan, men det fuckade sig så jag hoppas att vi kan boka den i möra istället.
För nu vill vi ha det klart! Så kan man andas ut sedan liksom..

Nu sitter jag bara och väntar på att hjärtat ska komma hem ifrån jobbet, saknar honom så otroligt mycket och får lite ångest över att jag måste resa hem snart. Det kommer att bli sviiiiinjobbigt!
"Jag tror att jag har valt nått som inte gör mig väl"
Ungefär så känns det nu. Fast jag vet att det är värt det, jag vet att saknaden, längtan och smärtan är värt det.
Jag vet, vet, vet!
Men endå. Det suger. Hårt.




Aja, ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken vacker liten dotter du har.. du måste få höra det ofta ; )

2010-04-30 @ 00:15:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas ni slipper snart på marocko-resan!!!

2010-04-30 @ 08:41:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0