Ingenting egentligen.

Hello - Inlägg 524.


Skriver ett inlägg om egentligen ingenting.
Sitter och tänker att vi egentligen ta mig fan borde gå ut och njuta av solen.
För här är det underbart väder, riktigt underbart väder.
Och vi sitter inne. Det känns smart.. Eller inte!

Kanske skulle man lägga ner det här onödiga inlägget om ingenting och klä på sig?
Kanske skulle man pallra sig till ICA och köpa tamponger, och mera choklad?
Kanske kanske.. Choklad är så jädra gott! Visst ni det?
Och speciellt nu :D
Jag botar min mensvärk med choklad istället för med ipren. Precis som jag gjorde då jag fick värkar. Botade dem med lite godis. Konstigt nog så hjälpte det int eså bra, utan det gjorde bara ondare.. Men det är ju faktiskt inte chokladens fel! Äsch, ad jag flummar. Dags att logga ut kanske?

Såg föresten den dära filmen "paranormal activity".. Den var över förväntan. Men början sög, den var så seeeeeg. Men så snart det satte igång så var det bra, riktigt bra och spännande.
Älskar verkligen då det börjar hända saker. Men tyvärr så är hon som spelar den unga kvinnan i filmen inte så duktig skådis. Eller jo, stundtals. Men när hon ska prata och vara rädd samtidigt så brister det.
Men så snart mörkret faller på och hon kniper käft, eller skriker för full hals så är hon bra.
Killen i filmen är riktigt riktigt bra och han är bra hela tiden, även då han pratar. Haha!


Ur Paranormal Activity


Aja, nu ska jag skaffa mig ett liv!




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Clemens men du kan kalla mig Clemens

Asså vet du att dina hundar är skitsöta!

2010-04-28 @ 19:26:03
URL: http://jagheterclemens.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bra recension av dej!!



Då han pratar bra även då han inte pratar. Hon ej bra när hon pratar men då hon är sover bra

2010-04-28 @ 19:32:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0