Hemresa.

Hello - Inlägg 528.


Ska fara hem i morgon, och känner mig dubbel.
Jag längtar ju såklart hem, jag saknar allt därhemma. Men samtidigt så lämnar jag mitt hjärta här.
Det suger. Jag känner mig riktigt nere över det, och det är jobbigt.
Det var längesedan jag kände såhär.. Det är rätt så betungande och bara för en liten stund sedan så frågade jag mig själv det är jag gett i mig in på. Varför sätter man sig en situation där man blir "beroende" av en annan människa? Varför gör man det med vilje?
Nu är det ju inte så att jag inte klarar mig utan hjärtat, för det gör jag.
Men. Det är ju bara den här saknaden! Den är ju bara för mycket.
Det är så skönt att inte sakna någon, det är så skönt att inte behöva bry sig om någon annan än sig själv.
Men! Ännu ett men. Det är ju så himla härligt att vara kär också, och att ha någon att dela livet med.
Så ja, jag antar att jag vet varför man gör så här emot sig själv :)

Aja, nu ska jag umgås med hjärtat!

Ha det gött!
//Anna




Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Åh herregud vad jag kommer att sakna er! :'( Du packar just nu, det känns. Gör ont. Samtidigt som jag vet att du måste hem. Hoppas vi ses snart igen!

Jag vill inte ha nån annan, så du vet <3 Pusspusspusspusspuss

2010-04-30 @ 23:34:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0