God natt?

Hejsan - Inlägg 525.



Kanske skulle man ta och säga god natt lite tidigare för en gångs skull?
Jag har en förmåga att sitta uppe på tok för länge, och göra en massa strunt.
Som nu till exempel. Nu sitter jag och liksom bloggar om ingenting!

Nej, men seriöst. Det känns som om det är på kvällarna jag hinner med sånt här.
För när jag lagt Saga blir det helt plötsligt en massa dötid, som måste fyllas ut och då är det perfekt att blogga, facebooka eller göra annat datastrunt. Så jag kommer nog inte att börja lägga mig i tid inom den närmaste framtiden utan det kommer nog att hinnas med en hel del sena nätter till.

Nej, nu ska jag iväg och göra lite nytta.. Tänkte ställa mig och diska såhär på kvällskvisten!
Duktiga jag. Hehe. Sedan tänkte jag nog plocka undan lite också. Ännu mer duktiga jag!
Men ni får ha det gött, så höres vi senare!
//Anna
 


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och blivande mamma

SVAR: Molly hade fått magsjuka... men nu är vi äntligen friska både hon och jag :)

Hur är det med er då :D?



Ohh, ska kolla om jag hittar dig på facebook :P



Kramar <3

2010-04-29 @ 10:13:57
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0