Det kryper sig närmare..

Hej - Inlägg 526.


Jag har börjat planera min hemresa.
Det känns både bra och dåligt. De braiga med hemresan är ju såklart att jag får träffa
 mina hundar & mina vänner. Sedan så längtar jag efter Sundsvall, jag vill kunna
höra vad folk säger utan att anstränga mig och jag vill andas Sundsvallsluft.
De dåliga är ganska uppebart. Jag måste åka ifrån mitt hjärta, och jag kan redan nu känna
 hur det skär i mitt hjärta. Det gör på riktigt ont och jag blir ledsen ända in i själen.
Uscha. Jag vill inte tänka på det, men jag måste. Jag måste måste måste.
Hatar dessa måsten! Jag vill inte behöva detta, jag vill inte.
Men som sagt jag.. Måste.

Jag har faktiskt, på riktigt ingen aning om hur jag ska klara av det.
Faktiskt. Det kommer att bli så jobbigt.
Suck.

Nej, nu skiter jag i det här.



Ha det bra eller nått.
//Anna


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och blivande mamma

Vilken fin design du gjort här på bloggen :D Blev lite avundsjuk nu ju, hihi:P <3

2010-04-29 @ 10:16:18
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0