Dagen som varit.

Hello - Inlägg 514.



Tänkte bara lite snabbt återge dagen som varit. Jag och Sagis vaknade runt 6 imorse, klev upp, åt frukost, väckte Beckis, såg till att hon kom iväg till skolan och sedan gick vi och la oss igen. Vi vaknade en stund efter 10 igen, och jag kände mig heeeeelt död!
Är så trött, mest hela tiden. Känner mig ibland riktigt slutkörd och överväldigad. Det är så jädra mycket som ska göras, fastän det endå känns som om jag inte gör någonting alls.. Jätteskumt är det!
Menmen.. Jag är nog bara inne i en trött period just nu, kanske skulle man försöka sova mera?

Jaja, nog om det nu. Efter att jag vaknat pratade jag lite med hjärtat i telefonen, och sedan kom Carina hem.
Vi babblade en massa hund, precis som vanligt och så passade vi på att käka lite lunch innan hon tog tag i lite saker som skulle göras. Mot eftermiddagen så for jag, Beckis, Romina och såklart Saga till drakborgen.
För er som inte vet så är dragborgen, typ ett ställe där barnen kan leka. De har hoppborgar och tydligen Sveriges största klätterställning. Där var vi i någon timme innan Carina kom och hämtade oss och vi for för att handla lite mat. Därefter for vi hem, åt tacos och såg sedan på film.
Och nu sitter jag här :)
 
Det var min dag det.. Självklart så har jag också haft lite valpmys!
De 3 underverken är så jädra fina. Speciellt Guldis, som jag just nu kallar den finaste (enligt mig) hanen.
Guldis är helt oemotståndlig och jag vill bara sno honom!




Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0