What If God Was One Of Us?

Hejsan Hoppsan - Inlägg 328.



Måste börja med att undra.. Varför hör jag ovannämnda låt i huvudet?
Jag har nog inte ens hört den idag.. Eller igår för den delen heller. Konstigt.
Men det är väl sådär ibland. Jag började skriva detta inlägg för en time sedan tror jag, eller mer än en timme sedan och har inte hunnit längre än såhär.. Fast det kan ju bero på att jag fick telefonsamtal mitt i allt.
Blev tvungen att prata lite allvarligheter en stund där.

Men dagen idag? Vad har den innehålligt?
Jo, jag har varit på föräldraträff. Skulle dit förra måndagen med, men kände mig krasslig och valde att stanna hemma istället. Men denna vecka var jag med. Det var lärorikt och kul att träffa andra gravida.
Hade med mig Sophia som moraliskt stöd eftersom jag fortfarande tycker att det är jobbigt med sånt där..
Att träffa folk jag inte känner, och ännu värre blir det då jag misasde förra veckan.
Då känner jag mig som en utböling som bara är ivägen och inte kan prata.
Nej, uscha för den känslan!
Men det gick bra, ingen verkade tycka att jag var en utböling som borde jagas hem med brinnande facklor och högafflar, utan de verkade knappt tänka på att jag inte varit med förut.
Så nu längtar jag tills nästa gång, då vi ska prata om amning och första tiden hemma :)
Får se om jag hinner dit, eller om h*n valt att kika ut redan då.
Nästa möte är 6 dagar före mitt BF :D

Sedan idag så var vi in på stan en sväng och fikade på Barista.
Satt en stund i de underbart sköna "hängstolarna" och smuttade på en Chai-latte :)
Därefter åt jag en macka på subway, en Veggie Delight med mumsig vitlöksdressing på och sedan gick vi på hemköp och köpte chips och en chokladbit som jag och Sophia delade på.
Mumsigt värre säger vi!

Och nu sitter jag här hemma och bloggar lite för er.

VAD HAR NI GJORT IDAG?











Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Anna

ja håller med.

snyggt namn btw <3

2009-09-14 @ 22:47:44
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Sv; haha. Ja, han är helt underbar :D

2009-09-14 @ 23:31:05
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Nääääe du! Dra inte danskarna och skåningarna över samma kam. Danskarna äger medan skåningarna suger! ;) Rrrrr! :D

2009-09-15 @ 11:51:28
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: whenthesunshines

sv: tack!:)

2009-09-15 @ 14:30:26
URL: http://whenthesunshines.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR:



Ja det är så härligt med förvärkar:D Skönt att det börjar kännas lite=D!

Jocke tycker Tobias om det blir en kille och det tycker jag om =) Tjej namnet skriver jag sen när lillen kommer=)



Ohh vad skönt att höra=D jag som trodde typ alla förstföderskor gick över tiden ;P Hoppas inte jag gör det, men jag brukar ha otur ganska ofta så vi får se vad som händer =) Är verkligen jätte nyfiken på hur våran lilla skrutt ser ut och allt det där=D



Hoppas du slipper gå över tiden !=)



Kramar<33

2009-09-15 @ 18:11:38
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0