Vet Ni Vad?

Hello - Inlägg 309.



Jag har inte gått och lagt mig än! Nej, jag sa att jag skulle men blev kvar här istället!
Det loggade in en massa trevligt folk på msn, som jag har spenderat en del tid på att prata med :)
Och nu vet jag inet om det kanske är lite onödigt att sova.. Jag ska ju endå upp snart igen och göra mig iordning för shopping! Wohoooo!
Lyckliga jag som får shoppa :)

Jag har fått in en massa nya gissningar på när den lilla ska komma, och jag blir lika glad varje gång någon gissar!
Vill ha en hel lång lista med gissningar ifrån er alla! Uppmana era vänner att gissa!
Uppmana era grannar och de på ica att gissa! Hehe, nej skämt åsido.
Jag blir glad av era gissningar så fortsätt att skicka in dem :)

Har du inte gissat och vill gissa?
Klicka här!




Jag har fått in en hel drös med kommentarer som jag ännu inte orkat svara på.
Jag ber om ursäkt för detta och ska genast ta mig i kragen och besvara dem alla.
Känner mig så otrevlig då jag inte hinner/orkar svara på era fina kommentarer..
Ni som faktiskt tar er tid att skriva till lilla mig!
Bara det ska ni ha en bamsekram för allihopa!



Sedan så undrar jag om ni läsare saknar något här?
Har ni tips och ideer på hur bloggen skulle kunna bli bättre?

Svara gärna genom att kommentera detta inlägg :)







Nu ska jag börja att fixa mig lite, men vi höres såklart :)



Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: elin

hej!



förlåt att jag inte svarat ännu men jagh ar inte kunnat komma in på mina kommentarer.



Tack så jätte mycket! Ja det är verkligen hemskt att man blir så satt i ett fack. Den tomheten jag känner nu när jag blivit äldre är jättejobbig också. Jag var också glad ett tag att jag var så liten, men nu när jag förstår vad det innebar för mig att vara så liten så känns påståendet som en spark i magen.



Lycka till med magen :)

2009-09-08 @ 13:20:27
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: Carolina

Öh, min blogg strular lite men jag hoppas du kan se dagens bild i alla fall ♥



Ha bra dag! KRAM

2009-09-08 @ 14:13:43
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Ohh jag ryser så fort jag tänker på det! Jag kan tänka mig att man inte kunde hålla tillbaka tårarna! :) Ulrtaljudet är den 25/9 så ganska snart :) Såklart att ni kommer få se bilder :)



7kg det är ju inte så mycket, mitt första mvc besök visade att jag hade gått upp 2 kg, och då var jag i vecka 11 har jag för mig x')

Hoppas allt är bra med dig! :)



Kraam (=

2009-09-08 @ 16:55:26
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar om 4st pågående tävlingar hos mig, alla i samarbete med finfina barnbutiker o med finfina priser! Kika gärna in (tävlingarna finns till höger på min sida, bara att klicka på bilderna för att komma direkt till dem) o ha en fortsatt bra dag =)

2009-09-08 @ 17:39:40
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Dessan

Här kommer jag med ett litet tips om en tävling du kan vara med i. Om en amningstopp.



http://www.carolina1979.se/?p=66



Kramar

2009-09-08 @ 21:34:40
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0