Vet Inte Alls.

Hejsan - Inlägg 294.



Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om. Det känns som om huvudet är tomt.
Jag skulle ju faktiskt kunna berätta att detta, idag, fredag är min sista dag på jobbet!
Gissa om det känns skönt? Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda inför förlossningen :)
Inget mer slit för mig på några veckor, bara underbar "semester"!
Känns som om det var behövligt, jag har varit riktigt trött och tung på slutet och faktiskt undrat hur tusan jag skulle stå ut ett tag till. Men nu behöver jag inte stå ut!
Jag behöver inte slita som ett djur och sedan halta hem med tårar i ögonen efter att jag jobbat..
Nej, nu fick det helt enkelt vara nog! Finito!

Det är inte värt det, inte för alla pengarna i världen. Nej, jag tänker inte riskera allt bara för pengar.
Så det så!


Nu ska jag så lite frön på farmville och sedan vet jag inte alls vad jag ska göra.
Är så förbannat trött, och vil helst av allt bara sova!
Men det känns ju inte riktigt rätt, eller?
(Det är nu ni med gullig ton ska säga "Jo, men sov du. Du är ju faktiskt gravid")
Hehe :)

Skulle kunna lägga mig framför tv:n men det finns ju inget att se på!
Inget alls. Och det är störande. Ska kika om det finns någon film här på datorn som jag kan ta med mig till tv:n och kolla på kanske.. Har man tur så!
Nej, vi får höras senare!






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag vet av såna som gått upp 30kg... dom hade det jobbigt sen då dom ville gå ner allt.



jag tror jag kommer gå upp extremt mycket då jag blir gravid.. jag är en gottegris av dess like !

2009-09-04 @ 11:32:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Dessan

Jag vill att du ska komma och hälsa på när du känner dig lite piggare! klart att du ska gå och sova om du känner dig trött :) Vi vill ju se din mage innan det är för sent. hihi. Kramar på dig!

2009-09-04 @ 12:13:16
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Emmelist

du har väl bra ämnesomsättning och förbränning kanske?



du har som sagt haft tur du :D

2009-09-04 @ 15:01:19
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: ☆ HOCKEYSAMBON ☆

Låter ganska jobbigt faktiskt. Men ja som du säger vissa har ju det värre. Vissa kan ju knappt gå och grejer för dom får så ont.

2009-09-05 @ 11:13:30
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0