Vad Händer?

Hejsan - Inlägg 336.




Vad händer om man inte bloggar riktigt på 1 1/2 dag?
Jo, besöksantalet sjunger.. Rejält.
Tråkigt värre.

Men vad göra? Får helt enkelt blogga lite och hoppas att ni hittar tillbaks.


Vad gjorde jag då igår?

Jo, jag var med min fina vän Lotta. Hon kom hit och vi käkade lunch ihop, kikade lite på TV, for till stan och köpte en bilbarnstol och gick på bio. Bjöd henne också på en chai-latte.
Var ju bara tvungen att inviga henne i chai-lattens underbara värld!
För er som aldrig testat det, så gört! Snarast möjligast!

Jo, den där bilbarnstolen. Äntligen är den hemma hos soss, så nu kan du få komma när du vill lillsötisen.
För nu kan vi ta med dig hem också, på det säkraste möjliga vis :)
Fast det är en sak! En sak som jag desperat letar efter och det är en kamera!
Jag hade tänkt att hinna köpa en, men det är ju inte säkert att jag hinner..
Så om någon där ute, har en att låna ut till mig så får ni gärna höra av er!

Äsch, jag pallar inte att blogga mer. Men jag har några andra inlägg som jag så gärna vill skriva..
Får se om jag orkar idag, för i såna fall återkommer jag :)







Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-09-18 @ 18:41:05
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv: hehe! :D Allt bra?

2009-09-18 @ 19:15:55
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Dessan

Du skulle kunna låna min kamera, antar att du vill låna en för att knäppa på bebisen och naturligtvis måste du göra det! Hehe! Bara du är rädd om den :) Kramar

2009-09-18 @ 21:28:37
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: linda

Kanske köpa en engångskamera? Bilderna blir ju inte lika bra som med andra och det är nog dyrare att framkalla också, men hinner du inte titta efter en vanlig kan det ju duga så länge...

kram!

2009-09-19 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0