Time To Get Payed, Biaaatch!

Hejsan - Inlägg 297.




Japp, precis som rubriken säger. Det är dags att få betalt nu!
Min mycket efterlängtade lön kommer på måndag, och gissa om jag är glad?
Då ska jag köpa blöjor :)
Haha! Inte som andra som får lön, jag vet.. Men min stora dröm just nu är att köpa blöjor till bebisen!
Har inte berättat för er om när jag låg här hemma och småslumrade, och trodde att vattnet gick.
Och min första tanke var - Shit, jag har inte köpt blöjor!
Inte någon panik över att det var en sådär 5 veckor för tidigt, eller att jag fort måste ringa till förlossningen..
Nej, jag ville köpa blöjor.. Hehe, där har ni mig i ett nötskal!
Nu gick ju inte vattnet, utan det var något jag liksom halvdrömde.
Men endå. Sedan dess har jag kommit på att blöjor är bra att ha! Det är faktiskt det enda som saknas i bebisens BB-Väska. Min ska vi inte tala om.. Den är praktiskt taget tom.
Om man bortser från amningsbh:n och ett par strumpor :)

Jag har inte heller skrivit om bh:n.. Den underbara!
Jag är så kär i den, vet inte riktigt vad jag gör då den blir för stor och jag inte kommer att kunna ha den mer.
Skaffar ett till barn? Hehe, nej.. Kanske inte.
Nej, men den är så sjukt skön och riktigt fin! Testade den efter att jag köpt den här hema och ville seriöst inte ta av mig den, eftersom den satt som ett smäck! Just nu så är den använddningsförbjud på den, eftersom jag ännu inte ammar :P
Nej, den ska vara oanvänd tills den lilla kommer och är sugen på mat :)

Nej, nu ska jag ta en långis med dogsen, men jag återkommer :)






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

härligt =) vad har du hittat på idag då?

2009-09-04 @ 21:56:21
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Finalisterna för "veckans blogg" är publicerade. Klicka in och kolla om du är en av dem, så du kan börja samla röster!



kram, Frida.

2009-09-04 @ 22:36:53
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: amanda

Vilken fin blogg du har :) allt bra ?:)

2009-09-04 @ 22:54:25
URL: http://claraamandaa.blogg.se/
Postat av: FS

sv: Haha, ja så blåsta!

kram

2009-09-04 @ 23:14:26
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0