That's What Our Love Can Do

Hej Igen - Inlägg 289.


Hittade denna gamla film som jag gjorde till mina underbara hundar för typ 2 år sedan eller något sådant.
Tänkte att ni kunde få se den om ni vill :)

Kom ihåg när jag gjorde den, hade så otroligt tråkigt och behövde någonting att göra och detta blev reslutatet!
Obs! Måste ses med ljud, annars blir det liksom inge roligt!


 

Oj, så gigantisk den var, men aja. Orka ändra.

Just det ja! Hälften av er undrar säkert vem den grå hunden är.

Och det är Lukas, som jag tidigare skrivit om :)

 

 

 

 

Ni vet att jag älskar er

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken mysig film - det har du gjort bra! =)

2009-09-03 @ 13:30:41
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0