Tänk Så Gott!

Hellosan - Inlägg 308.



Sitter här nu, mätt och belåten! Och väldigt sömnig.. Funderar faktiskt på att vila lite, det känns som om det skulle behövas. Jag hade tänkt att vara uppe men att somna vid 2, vakna vid halv 4 och sedan somna om igen vid halv 5 och kliva upp vid 6 gör mig märkligt nog enormt trött!
Nej, jag tror att jag gör så, jag kastar in handduken en stund och tar en liten(eller lång) powernap!

Följer hundarnas exempel, de har också bestämt sig för att sova och ligger som döda sillar på golvet vid mig!


Jag lovar att återkomma senare, förhoppningsvis är jag snäppet piggare då och orkar skriva om något intressant :)






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0