Tack För Idag.

Hejsan - Inlägg 341.



Säger tack och godnatt nu jag!
Är så förbaskat trött efter en hemsk natt där jag knappt sov något och en dag där jag inte tog igen den missade nattsömnen något. Uscha, så trött jag är nu! Hela kroppen bara skriker efter vila och jag måste gå och lägga mig.
Även om jag inte kan somna så är det skönt att bara ligga och vila sig..
Har totalt glömt bort att berätta för er att Zack är här och hälsar på!
Min lilla röda dvärgpinscher, som vanligtvis bor med sin andra matte Frida.
Hon är här uppe över helgen och hälsar på lite vänner och familj och då så fick ju jag såklart vara lite med prinsen min! Helt underbart är det att träffa honom igen, han saknas mig verkligen då han inte är här.

Så nu är det inte bara Pirelli som far hem i möra, nej.. Också Zack åker igen.
Det kommer att bli en tung dag för fröken Anna!
Men vet ni vad? Vet ni vem som kommer hem?
MILTON!

Då känns det genast bättre :)

Nej, som sagt. Sängen väntar!



Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup, skönhet & foto

Hehe ja, jag gick också och grunnade över det och valde att köpa hårsprayen. helt jätte bra är den faktiskt! :)

2009-09-19 @ 22:54:10
URL: http://elinleijon.se
Postat av: Graavid på 17 år

Skulle bara säga att ajg läst lite blogginlägg från dig som är längre back, och ville bara söga att du är en grymt underbar människa, och så snäll, jag älsakr både dig och din blogg! =) Hihi jag vet att älska är ett starkt ord men jag älskar verkligen att skriva till dig :)



Kram på dig och din mage :)

2009-09-20 @ 12:51:10
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: lola

bra blogg!

men jag har en fråga, hur gammal är du?

lycka till med allt, kramar L

2009-09-20 @ 17:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0