Spontan Promenad!

Hejsan - Inlägg 306.



Skulle blogga, men det blev precis bestämt att jag och Vicky ska promenera lite tillsammans istället :)
Så kul med sällskap när man är ute och går!

Jag ska ta på mig bekvämare kläder och koppla mina dogs.

Lämnar en snabb rapport om dagen nu, så får ni mera sedan!
Jag har idag typ varit borta hela långa dagen! Träffade syrran på stan vid 1, och sedan satt vi på coffee house i flera timmar och snackade en massa skit. Det är faktiskt det enda jag gjort idag!
I morgon tänkte jag försöka fara till stan och shoppa lite saker till mig och lillen.. JAag behöver nya leggins eftersom min älskade hund Milton har tuggat sönder mina nyaste som jag fick av syrran.
Inte så uppskattat kan jag säga.. Milton såg hyfsat skamsen ut då jag höll fram dem och frågade vad som hänt :P
Han smög iväg och skämdes i säkert 1 halvtimme!


Klädätaren Milton!



Nej, nu måste jag verkligen göra mig klar, men vi höres senare!
Och ni! Jag är med och tävlar om månadens blogg hos Piinky!

Ni kan rösta på mig genom att klicka här!








Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

ingen fara :) Bara kul när folk vill vara med =)

2009-09-07 @ 20:24:13
URL: http://piinkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0