She's Back Again.

Hellosan - Inlägg 322.




Vi är tillbaks från Birsta. Det blev ingen byrå eftersom jag är så sjukt kräsen och inte betalar flera tusen för något som jag verkligen inte vill ha. Nej, ska jag spendera stora summor pengar ska det vara på något som känns rätt!
Men det blev iaf en skötbädd, en superfin från babyproffsen med söta små ponnysar på!
Och så köpte vi en babysitter, blöjor och en liten tröja med en matchande slips!

Men uscha vad trött jag var idag! Inte alls på shoppinghumör..
Gick mest runt och var irriterad och less, ville bara sätta mig ner och gråta.
Men nu är det bättre, nu ska jag snart baka lite fler cupcakes, idag med citronsmak och superssnygg frosting.
Har gjort i ordning lila och blå frosting som ska få pryda mina cupcakes :)
Sedan ska jag göra klart headern som jag jobbar med, och se idol.
Ja, det är mycket som ska hinnas med så det är väl kanske dags att börja!

Men jag återkommer nog senare, har ju fortfarande inte berättat om de kläder jag har shoppat i veckan!





Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

hoppas du haft en bra dag =)

2009-09-12 @ 20:19:53
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

precis man lär sig av sina misstag! :)



Ohh såå fin dikt! :')



ha en fortsatt trevlig lördag! :)



Baamsekrram på dig och min bebismage :)<3

2009-09-12 @ 20:32:19
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0