Okej! Idol Blev Just..

Hellosan Igensan - Inlägg 319.




..Betydligt mycket bättre!
Haha, tack Gahzi! Du har nu gjort Idol 2009 audtion till vad jag längtat efter.
Kommentarer som "Jag tycker att det är ganska jobbigt att folk misstar mig för Darin" och "ställer gärna upp på fotografering, det är klart folk kommer att gilla det. Inte minst flickor, liksom" gör allting värt.
Jag skrattar tills tårarna rinner, och får hålla i bebisen så att den inte far ut med mina vilda asgarv.
Killen vill INTE bli misstagensom Darin, men enda bär han likadana kläder, jar samma frisyr och väljer att sjunga SAMMA LÅT SOM DARIN GJORDE VID SIN AUDTION.
Nej, han vill INTE bli förknippad med Darin.. Nej,då.

Självklart så kan inte denna kille ta en ton.
Men kaxig det är han, och lite cred ska han väl ha för det.




Nej, nu ska jag se klart Idol 2009.




Vi hörs när vi hörs














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0