Okej, Gör Såhär..

Hejsan - Inlägg 317.


Gör såhär: Hoppa över 3 inlägg, och läs mitt inlägg om Idol 2009. När ni läst det så lämnar ni en kommentar.
Jag har ju ställt en fråga och det vore så superskoj med lite svar ifrån er läsare :)

Därefter kan ni läsa alla inlägg om de tävlingar jag nu deltar i. Sedan kan ni le lite åt att jag faktiskt vann en tävling idag. Jo, det är sant! Jag vann tävlingen om ett superfint armband hos SveaJ!



Idag har jag tagit igen för allt jag missat under de dagarna som jag blev super upptagen med att shoppa.
Jag har städat överallt, diskat, bakat och bloggat!
Visst är jag duktig?

Bakade supergoda cupcakes, helt i choklad :)
En aning mastigt med underbart gott, man orkar dock bara 1 seadn tar det tvärstopp!
Men tur är väl det, för annars skulle de ta slut så väldigt fort.
Jag brukar typ alltid misslyckas med mina försök till att baka, jag glömmer oftast tiden och bränner vad det nu är jag bakar. Men inte idag, nej ser ni! Idag lyckades jag :)

Får tacka Foki för inspirationen och Recept.nu för receptet!


Äsch, nu orkar jag inte blogga mera för stunden. Men jag lovar att återkomma senare eller i morgon!
Måste ju dela med mig av mina shoppingfynd :)




Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Ulrika

Grattis till vinsten =) o skoj att du är med o tävlar hos mig! Kan då oxå tala om att jag nu ikväll har startat ännu en tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..en med chans att vinna 500kr att shoppa lös för i en finfin barnbutik!



Kika gärna in. Kram

2009-09-10 @ 21:28:28
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Graavid på 17 år

Aww tack så mycket! :) tack för tipset :)



Joo då, jag har hunnit få Måns Zelmerlöw som favorit och Agnes såklart, Sebastian är kinte pjåkig han heller :)



Kram! :)

2009-09-10 @ 21:51:22
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0