Nu Får Ni Inte Försvinna!

Hejsan - Inlägg 300.




Jag hann som ni säkert redan vet bara blogga en gång igår. Vilket gör mig lite ledsen på ögat.
Jag vill skriva fler gånger, och det enbart för att jag älskar att skriva!

Sedan så kännes det som om jag måste skriva lite så att alla som kikar in här får läsa något, för annar så kanske ni försvinner igen.. Alla ni 50 st som har hittat hit under flera dagar :)
Jag är superfascinerad över min höga besöks statistik, hur har över 50 st hittat hit i så många dagar?
Det började för 5 dagar sedan(eller om det var 4) med över 150 st besökare, och sedan så har det varit full rulle här. Över 50 besökare om dagen.. Tänk er! Det är många det.
Iaf för lilla mig :)
Jag blir så glad över att ni faktiskt tar er tid och läser om allt jag skriver, och till och med lämnar kommentarer!

Och nu vill jag ju inte att ni ska lämna mig!
Nej, jag lovar att uppdatera ofta, och ska försöka att skriva om roliga och intressanta saker så att ni stannar :)

Nu ska jag svara på en massa kommentarer, men jag lovar att återkomma med fler inlägg idag :)





Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: Elin

Det hade varit kul om du kunde variera med lite bilder då och då i inläggen, det gör att man fastnar lättare :) Bara som ett litet tips! ;D

2009-09-06 @ 14:01:41
URL: http://palmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0