Mitt Bidrag.

Hejsan - Inlägg 326.


Idag har jag inte gjort så mycket annat än att fika. Jag har fikat
på coffee house och sedan på det bästa
stället ever!
BARISTA!
Vilket ställe! Där finns det så sköna sittplatser och deras uteservering är grym.
Satt i en soff liknande sak och bara mös på där bland kuddarna medan jag drack min
chai-latte och sedan smaskade på min grillade macka.
Mumsigt värre, I tell ya!

Sedan så kröp såklart shopoholicen fram i mig.. Jo, för under de 45 minuterna som vi faktiskt spenderade i affärer hann jag med att köpa fler leggings och en underbar oversized kofta!
Den är så mjuk och härlig, så fin och billig!


För er som vill finns min egendesignade header att rösta på hos Janina.


Klicka här för att komma till inlägget och rösta!



Äsch, det blir tidig kväll ikväll!
Är trötter och vill sova :)





Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg (:

hur gammal är du?

2009-09-14 @ 00:34:01
Postat av: Graavid på 17 år

ahaha jaa speciellt min lilla syyster, hon längtar tills hon blir moster :)

2009-09-14 @ 20:57:11
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0