Min Ofödda Bebis Styr Mitt Liv.

Hellosan -  Inlägg 325.



- Mamma, mamma är du kissnödig?
- Nej, än klarar jag mig.
- Är du säker?
Spark, spark, spark..
- Jo, en stund till kan jag hålla mig.
- Riktigt säker?
SPARK, SPARK, SPARK!
- Nej, okej då. Jag var visst kissnödig.



- Mamma, är du säker på att du vill sitta vid datorn nu?
- Ja, mamma är helt säker.
- Riktigt, riktigt säker?
Spark, spark, spark..
- Jo, en stund till vill jag allt sitta här.
- Hur länge är en stund då, mamma?
Spark, Spark..
- Är du klar nu, mamma?
- Nej, inte ännu. Bara en stund till ska jag sitta.
SPARK, SPARK, SPARK!
- Okej, jag är klar nu, precis nu!




Så går det till hemma hos oss just nu. Och har gjort ett tag.
Det är inte längre jag som styr mitt liv, det är min ofödda bebis.
Men vad gör det?
Absolut ingenting!



Här är du som styr mit liv 35 veckor och 6 dagar i magen.
Redan nu styr du med järnhand din mamma :)




Vi hörs när vi hörs












 


Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

GRATTIS TILL EN FANTASTISKT FIN MAGE! :)

Läste din kommentar, ja gud! helt otroligt är det här, varje dag så påminns man om det vackraste som finns. Jag är inte så långt gången, inne på vecka 14 just nu! men det tar sig, snart är de dags för första ultraljudet. Har BF den 19/3-10! Så bara att njuta av tiden.



Hur lång tid är de kvar för dig? Ser ut som att de snart är dags! :) kram

2009-09-15 @ 21:39:43
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh Nielsén

Hellu! =) haha, jo jag vet! de är en liten minikula på riktigt. Min börja 'synas' i vecka 11 redan, så va oerhört 'stor' från början. Sen självklart va man svullen innan, och de la sig.



Haha! om de vore två? oj.. helt otroligt, vet inte riktigt hur vi skulle känna, dubbel lycka! skulle få panik på ultraljudet: men... men... dubbla kläder? större vagn! DUBBELT me julklappar! =) Men självklart lika lycklig. Men de återstår å se, eller så har jag EN jätte bebis! Men noog om mig!



Hur har du mått under hela tiden? Du har en sån mage som alla gravida önskar, du vet de va?

Nämen! så de kommer bli en överaskning? =) va tror du på då?, flicka eller liten pojke?



All lycka!

2009-09-15 @ 22:02:35
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0