Kommer Inte Ihåg.

Hejsan - Inlägg 286.



Jag minns verkligen inte vad det var jag skulle skriva om, det är helt blankt. Har suttit här under en lång tid nu och bara stirrat på tangentbordet och undrat.. Vad var det nu jag skulle skriva om?
Vet inte alls. Antagligen var det någonting smart. Och nu när jag inte ens minns det så kommer ni ju inte heller att kunna läsa det smart jag skulle ha skrivit. Otroligt synd om jag får säga vad jag tycker, och det får jag ju eftersom det är min blogg :)

Hehe, nej. Men eftersom jag inet minns vad jag skule skriva om så ska jag leta reda på en bild av mina underbara rosa pumps, och lägga upp här så att Elin - 17 år och blivande mamma, får se dem!

Återvänder snart med en bild på de underbara!
Äsch, vad tusan! Att det ska vara så svårt att hitta en bild då..
Jag får helt enkelt fota dem någon dag, när jaghar en kamera närvande och lägga ut bilden då!

Nu smiter jag iväg till duschen! Ha det gott :)






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

är med hundtokig!

så fort jag bor lite större så kan jag lova att en hund flyttar in även pojkvännen hatar hundar ;)



Grattis till bebben med =)

2009-09-01 @ 22:46:10
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Dessan

Jag ska försöka att skriva mer blogg, jag lovar;)

Nej, du har inte berättat om flickan som Marias dotter såg, det måste du göra! hihi Kram

2009-09-02 @ 09:07:34
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0