Jag Känner Mig Så Dum..

Hejsan - Inlägg 349.



Vet ni vad?
Jag känner mig så dum när jag inte bloggar. Det får mig att bli lite ledsen.
Jag vill så gärna behålla mina läsare och gärna kunna skriva varje dag, men ibland så går det inte.
Det är ju bara så, ibland blir det inga inlägg och ibland kan jag inte svara på era fina kommentarer.
Men jag försöker iaf, och det är väl bra endå.
Sist jag bloggade så skrev jag att jag var hos Carina, och där är jag ännu.
Det är så tråkigt hemma och Carina behöver lite valppassning i veckan så jag stannar gärna kvar :)

Miltons fina syster Tösen har fått 2 helt underbara små valpar, jag tror att de är 1 vecka och 4 dagar gamla och såå söta! Små sheltiebäbisar är något av det bästa som finns!

Under dessa dagar som jag varit här har vi mest tagit det lugnt och myst på.
Igår bakade jag och Beccis cupcakes, de blev riktigt goda och fina :)
Hade för någon dag sedan helt sjuka förvärkar, de gjorde så förbaskat ont att jag faktiskt trodde att det var dags.
Men, nej då! Det avtog efter ca 1 timme och sedan dess har det varit lugnt.
Någon som inte varit lugn är min lille snuttbebis, nej hej och hå vad den har hållt igång!
Sparkat mig från morgon till kväll, så att jag är alldeles öm om magen.
Men det är bara härligt, för då vet jag att du där inne är pigg, frisk och stark!

Nej, nu får jag lov att sluta. Ska hjälpa Beccis med lite läxor!
Men vi höres nog senare :)









Vi hörs när vi hörs







Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Jaa det tycker jag med! :)

Jaa det känns skönt för mig att alla värden så bra ut, nej mitt bf är fortfarande detsamma, den 5 mars nästa år :)



Ohh tänk så hade det vart dags! Men snart så har du din bebis i famnen, tänk att du är i v.39! :)



Baaamsekrram!:)

2009-09-27 @ 16:14:01
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Herregud snart kommer ju din bebis!!! =)



Tänker på dig <3

2009-09-28 @ 13:10:51
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0