Jag Drömde Om En Flicka..

Hejsan - Inlägg 338.



Vet ni vad jag drömde härom natten?
Jo, jag drömde att jag födde en lite flicka. Hon var så bedårade söt, och jag älskade henne tills hjärtat höll på att spricka! Hon var perfekt och bara min, eller ja nästan! Hon var ju sin pappas också klart :)
Det vår så verkligt, precis som om det var på riktigt.
Men det var det ju såklart inte. Det var ju bara en väldigt fin dröm.
En väldigt fin dröm.

Efter att jag vaknat ur denna dröm så somnade jag om igen och drömde 1 gång till om den där underbara flickan.
Vi var nu hemma och satt i sängen tillsammans och hade matstund.
Det var så underbart och fint, och när drömmen tog slut blev jag så besviken.
Jag ville verkligen inte vakna ur den, nej jag ville behålla den förevigt.
Men precis som den andra var detta även också bara en väldigt fin dröm.
En väldigt fin dröm.

Men vet ni vad?
Snart är det nog verklighet.
Snart sitter jag kanske där med min dotter/son och myser i sängen.
Ja, för snart är det en väldigt fin verklighet.
En väldigt fin verklighet.




Vecka efter vecka har jag väntat. När tänkte du komma?










Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Tack för dina ord, det glädje mig när du skriver till mig hihi du gör mig väldigt glad! :)



Ohh jag hoppas jag med får känna rörelser snart! :) Hihi =)



Kram på dig och ditt barn! :)

2009-09-18 @ 23:21:37
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Dessan

vilken härlig dröm! Det som är så roligt är ju att den kommer att bli till verklighet!

2009-09-18 @ 23:39:11
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Ja det har du nog rätt i, alla får nog sånt där ryck nån gång under graviditetens gång! :)



Jag tror även det där med drömmar är helt naturligt och en del av processen :) Ha en fin kväll och dröm sött igen . hehe. kram

2009-09-18 @ 23:53:37
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar ja precis. jag tror dom flesta tycker att "klart vi ska ta reda på" innan, men när det väl kommer till kritan ångrar man sig och kör lite oldfashion ;)



Ja, min arbetsgivare har då inte ens hört av sig (är timanställd vid behov) på aslänge så jag hoppas att försäkringskassan inte strular så förbannat så jag får några pengar från dom snart. Foglossning är inte att leka med onej. Ja min bebis har börjat sparka mig i revbenen men de gör tack o lov inte ont (än) . Well, well, snart har vi våra bebisar i famn ;)

2009-09-19 @ 00:02:52
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Tim

heej jaa vet inte om ja svarade på dit innlägg när du skrev till mig.

förlåt i sånna fall..



Vilken underbar dröm du drömde i natt såå mysigt förstår att du inte ville vakna utan fortsätta att drömma.



men snart så är erna skrutt ute hos er.



många kramar.



förlåt ännu en gång om ja missade att vara..

2009-09-19 @ 00:28:27
URL: http://cutetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0