Inte En Enda.

Hello - Inlägg 320.




Loggade in och mötes av.. Ingenting! Inte en enda vänlig kommentar, inga hotbrev eller kärleksförklaringar.
Nej, ingenting. Lite trist om ni frågar mig! Men så mindes jag.. Jag har ju för tusan inte bloggat idag!
Inte konstigt då :)
Men nu har ni här ett inlägg som ni kan kommentera friskt.
Själv så ska jag se dagen avsnitt av Idol, eftersom jag var och fikade på stan med Sophia istället för att se det.
Vi hade det helmysigt, var först på Coffee House tills det stängde och då gick vi på Wayne's och fikade vidare.
Blir dock lite less över att det inte finmns något cafe som har öppet typ till 11-12 i Sundsvall.
Jag skulle med lätthet kunna sitta och fika halva nätterna, det är så mysigt att
bara sitta och snacka skit över en latte.
Vi upptäckte att Barista har öppet till 9 varje dag, så där har vi nu planerat in ett besök.
Sedan att de nog har stadens mysigaste uteservering gör ju inte saken sämre!

Ojsan! Jag glömde detta inlägg!
Började jobba med en header i Photoshop (<3) istället och glömde total bort att jag faktiskt satt och skrev.
Har inte sett idol heller! Äsch, det får bli möra, för nu säger kropen nej.
Börjar också tappa inspirationen till headern, så den får också vänta tills i möra.
Måste vara klar då, och mailad till Janina :)

Vill hemskt gärna vinna ser ni. Inte för att bli länkad eller få ett eget inlägg.
Nej, utan för att få lite credför det man gör :)
Det är alltid skoj när folk gillar det man gör.

Äsch, nu ska jag sluta att tramsa runt!
GOD NATT!






Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: ireen

sv: jag vet inte vad jag ska tycka om idol efetrsom det har precis börjat hihih

2009-09-12 @ 11:14:07
URL: http://sunshinegirlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0