Ingen Bebis.

Hejsan - Inlägg 348.




Tänkte bara nattblogga lite snabbt och berätta att det inte kommit någon bebis trots min bloggfrånvaro.
Nej, jag har helt enkelt inte haft tid att blogga, eftersom jag just nu befinner mig hos Carina och Beccis och har gjort det sedan igår. Det känns som otroligt slöseri med tid att blogga då jag ÄNTLIGEN tagit mig hit :)

Men i möra kväll bör jag vara tillbaks med ett längre inlägg igen, om det inte kommer en bebis såklart ;)



Krams på er alla goa läsare som tar er tid att kommentera och läsa!
Vi höres snart igen!





Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag och Maria trodde faktiskt igår att du hade åkt in, eftersom inget blogginlägg visade sig, ingen inloggning på msn, inget svar på mobilen. Men än har du inte åkt, då vet vi det! Hihi. Och du? Förlåt igen för att jag slog dig i huvudet! Har inte kunnat smält det ännu. Kramar i massor!

2009-09-25 @ 10:10:58
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0