Idol & Cupcakes!

Hello - Inlägg 331.



Sitter just nu och kollar på idol och väntar på att kunna lägga frosting på mina sista cupcakes.
Ni som läser kanske inte tror att jag gör så mycket annat än att baka, och det mina vänner stämmer ganska väl!
De dagar jag blir sittandes hemma så fördriver jag tiden med att baka, och min nya favorit att baka är som ni märker cupcakes. Anledningen till att jag bakar cupcakes är för att jag faktiskt lyckas med det!
Jo, det blir så vansinnigt goda!
Idag gjorde jag favoriten, choklad med chokladfrosting.
Helt enkelt en massa choklad!
Testade dessutom att tillsätta chokladbitar i dem idag, det ska bli kul att smaka av resultatet i möra.
Varför jag inte provar nu? Jag åt för mycket av smeten...

Tänkte att jag skulle ta och pallra mig hem till Carina & Beccis någon dag framöver här, när lilla gogumman Beccis är frisk och bjuda dem på lite cupcakes! Gjorde dubbel sats idag, så att det ska räcka tills dess att jag faktiskt tar mig dit :). Det kännssom om det var evigheter sedan jagvar där och hälsade på nu, och et var det typ också.
Tror att det är.. Ja, hur längesedan är det egentligen?
Superlänge sedan! Var kanske i vecka 30 eller något..
Har slutat att räkna i datum. Nu räknas det i graviditetsveckor istället!
Haha, underbart :)

Nej, nu har jag både sett klart idol och skrivit detta inlägg!
Ska he frostingen på mina cupcakes nu och återkommer senare med en roli sak som jag ramlade över!





Vi hörs när vi hörs















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0