Gårdagens Utflykter.

Hejsan - Inlägg 307.



Det var ju tänkt att jag skulle ger er ett inlägg igår, efter vår härliga promenad men då fungerade inte internet!
Jag satte mig här i godan ro direkt när jag kom hem slog igång datorn och förökte ta fram blogg.se..
Men inget ville fungera. "Sidan kan inte visas", testade att uppdatera. Det fungerade inte heller så efter ett tag gav jag upp. Gick istället och la mig o soffan och läste "Människohamn" - Jo, jag har ju redan läst den.. Men! Det skadar inte att läsa den igen. Man kan faktiskt upptäcka nya saker varje gång man läser den.
Vilket jag redan gjort!

Jaja, strunt i det nu. Ni kanske undrar vad jag gör uppe vid 8 på morgonen, och svaret på den frågan är enkel.
Jag kunde inte sova, eller rättare sagt. Jag hade ingen lust att sova.
Så nu sitter jag här, superhungrig och väntar på att ica ska öppna så att jag kan gå och köpa frukost.
Det finns frukost hemma, men den mår jag bara illa av! Klarar inte av mackor till frukost, och verkligen inte om jag inte får 'boy till.. Nej, det går inte.
Så jag får glatt sitta här tills klockan blir 9 och vänta..


I detta inlägg hade jag ju faktiskt tänkt att skriva om gårdagen. Egentligen finns det inte så mycket att berätta.
Jag fikade med syrran på stan, och var på promenad med Vicky i det regniga Sundsvall.
Fikade med syrran i flera timmar, och hade det bra. Tycker om aktiviteter som innebär lite rörelse :P
Sedan så blev det som ni vet lite hastig och lustigt bestämt att jag och Vicky skulle ut och traska!
Även detta var supermysigt, och vi var ute en bra stund.. Sedan var vi extremt onyttiga och for till MAX.
Men ibland får man vara onyttig! Det får man!
Jag kunde knappt sova igår, eftersom jag längtade tills idag så mycket.
Varför undrar ni nu. Jo, det ska jag berätta!
Idag ska jag och Vicky fara till birsta och shoppa! Ska bli så jäkla skoj!
Så nu kommer jag att sitta här hemma och hoppa fram tills att klockan blir typ 4:a och hon slutar från sitt jobb.
För då ska vi ut på äventyr! Jäyyy!


Äsch, nu ska jag göra annat. Som att klä på mig och så.
Men ni får ha det så bra tills nästa gång och glöm nu inte att rösta på mig i månadens blogg hos Piiinky!

Klicka här för att rösta!










Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0