Gårdagen.

Hejsan - Inlägg 302.





Jag har ju inte ens berättat för er vad jag gjorde igår! Vilket sätt va?
Sedan sitter jag här och tror att ni stackars läsare som hittat hit ska stanna kvar, nej du.. Vilket sätt :)

Igår var jag ju till mina kära vänner Maria & Dessan.
Vi hade jättetrevligt, de bjöd mig på pizza och seadn på kvällen knaprade vi chips och popcorn.
Roligast på hela dagen var nog när jag tog fram min stenålders telefon och visade dem en del gamla bilder på mig och Maria. Sedan hade jag även 2 gamla filmer på telefonen.
1 på hennes otroligt roliga bror Fredrik och 1 på mig och Maria, där Maria antastar mig :P
Tänker inte berätta vad film nr handlade om eftersom det är jävligt barnförbjudet som hennes bror säger i filmen i falsett! Haha, han är i en klass för sig han den där Fredrik!

Sedan satt vi och lyssnade på gamla ringsignaler, ni vet såna där polyfoniska eller vad de heter!
Haha, fatta att man faktiskt tyckte att det var bra med såna för bara några år sedan?
Nu käns det som om man var typ 10 år när man hade såna.. Haha!
Gud, så vi skrattade när vi hörde dem!

Seadn strax innan vi for hem så knäppte Dessan kort på min fina mage som kommer att dyka upp i ett inlägg under dagen :) Det var så snällt av henne att fota min mage, så att jag fick vecka 35 bilder också :)
Vi ska kanske fota lite fina bilder nästa helg om vädret tillåter.
Skas e om det går att få till något snyggt :)

Nej, nu ska jag skriva ett annat inlägg.
Så detta inlägg är därmed avslutat nu!






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0