Ett Till Inlägg

Hellosan - Inlägg 318.




Såg att det blev en del missförstånd kring att jag valde att skriva "trams" om det som pågår idol 2009.
Det jag menade med trams, är det den där Jihde håller på med :P
Springer runt och knuffar folk, skämtar med folk och ja, fördriver programtid på att prata med folk istället för att vi får höra så många som möjligt sjunga. Jag förstod nästan att det skulle bli fel, den där meningen.
Men ja, nu är det utrett iaf! Skulle ha skrivit det i Alexs blogg, men du din dumming har ju tagit bort möjligheten till att kommentera! Dum gjort, mycker dumt gjort :P

Jag vill ha tillbaks det "vanliga" tramset i Idol! In med puckon som inte kan ta en ton, och
låna Simon Cowell från USA!
Då jäklar blir det TV. Då jäklar blir det Idol audition!

Kanske är jag "one of a kind", men vem fan egentligen gillar inte att roa sig på andras bekostnad?
Det är bara det att vi är för få som vågar erkänna det..



Vet ni vad?
Jag har precis kommit tillbaka från en promenad med mina hundar, eller tjaa..
Mina och mina, min hund. Och så Carinas hund som jag har till låns!
Vi var ute i hela 1 och 1/2 timme!
Jag tog med mig Sophia, eller ja. Jag tog med mig min telefon som Sophia då befann sig i och gick på en rejäl promenad. Vi gick runt hela området där vi bor, och sedan gick vi till en (eller fler) fotbollsplan där jag släppte lös vilddjuren i en bra stund så att de fick busa av sig lite.
Ibland är det så härligt att bara vara ute och gå! Eller ibland, nästan jämt är det härligt att vara ute och gå.
Som jag har sagt förut ger det tid till eftertanke och man får andas!

Skulle kunna blogga en bra stund till, men nu ska jag se dagens avsnitt av Idol.
Anna <3 tv4play!



Vi hörs när vi hörs















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0