Ett Morgon Inlägg :)

Hejsan - Inlägg 339.


Tänkte liksom vispa ihop ett morgoninlägg, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Känner mig sådär halvinspirerad. Somnade på riktigt vid halv 5 i morse, sov tills kanske halv 10. Sedan pratade jag en liten stund i telefonen med Carina och var ut med dogsen.
Ser nu på klockan att det faktiskt var ett tag sedan, hon visar just ni 11:21..
Det tog mig ett tag att få fingrarna ur och börja med detta inlägg.
Ja, vad skulle vi skriva om nu då?
Igår natt när jag inte kunde sova så låg jag och hade en massa ideer till olika inlägg, men nu verkar jag ha glömt bort de flesta av dem. Vet inte varför, eftersom jag, är jag låg där i sängen var riktigt nöjd med mina ideer!
Men nej, nu är de glömda. Kanske får gå och lägga mig igen så att jag minns dem :)

I morgon ska iaf Pirran åka hem.. Usch, och fy.
Det går nog bra, jag ska ju i samma veva ta hem min lille Milton igen :)
Och var jag tvungen att välja, så är inte valet mellan Milton och hans mamma svårt..
Nej, Milton är ju mitt allt!
Men jag kommer att sakna henne, i massor!

Lite synd är det ju att hon missar Milles 3-års kalas som komer att ske på onsdagen då han blir ännu ett år äldre.
Ja, för det ska firas med påmpa och ståt! God tårta ska det bli och lite presenter :)
Tror att jag får fara förbi Carina då, men lite tårta till hennes dogs med och hälsa ifrån Milton :)
Egentligen är jag nog en sån där stygg matte, som favoriserar.. Hehe, jo. För Milton är faktiskt den enda som fått ha kalas hittills.. Ludde fyllde år i förgår ochhar inte ens fått sin present!
Men han ska ju få den, det är bara lite svårt att ge den till honom när han inte är här :)
Sedan så har ju min lilla prinsessa fylt år, och inte heller hon har fått sin present..
Antar att de får väljaden nu när Mille får sin, så blir det lite rättvist iaf :)
Såg nu att Pirran också fyllt år här i sommar, så det blir en present till henne med!

Nej, jag är sådär tokig.. Köper presenter till hundarna och har hundkalas.
Men jag tycker om mina hundar så väldigt mycket, de är medlemmar av min familj.
Min stora härliga familj!


Milton, den vackraste av alla mina familjemedlemmar.








Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Hihi =) Ohh det är gott med! :)

2009-09-19 @ 16:56:50
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0