Ett Enda Inlägg.

Hejsan - Inlägg 299.



Ett enda inlägg blev det idag, och det blev ett kort ett! Jag är supertrött, har varit hos Maria och Dessan den större delen av dagen. Vi hade som vanligt väldigt trevligt, de var supersöta och bjöd mig på pizza!
Mums, säger vi :)

Jag tänkte iaf bara kika in snabbt och säga att jag lever, och inte har åkt till någon förlossningen eller så :)
Utan det har bara varit en händelserik dag, som jag verkligen njutit av!
Nu blir det sängen för oss, och jag säger därmed godnatt!

Lovar er att skriva i morgon, flera långa och roliga inlägg.
Kan nog nästan utlova lite roliga bilder också ;)






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: jo, men får ju iaf svar på Onsdag =) dom skulle bara kolla som sagt hur stor/liten h*n är =)

Skriver hur det gick på Onsdag:)<33

2009-09-06 @ 12:17:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: haha jaa man är lite knäpp när man är gravid =P

Men det har vi all rätt till tycker jag:D

Har också haft väldigt konstiga drömmar när det gäller förlossningen, finns nog inget som är logiskt i dom drömmarna:P<333

2009-09-06 @ 12:18:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0