En Dag Utan Uppdatering.

Hejsan - Inlägg 342.



Igår blev en dag utan uppdatering ifrån min sida. På morgonen och förmiddagen så fanns det inte tid.
Jag hade till en början en tjafsig förmiddag och var inte alls på bästa humör om man säger så.
Sedan så träffade jag upp Frida som tog igen Zack, och efter det var det dags att träffa upp Carina som hämtade Pirran. Efter att allt detta var avklarat så satt jag en stund och bara satt.
Kände mig otroligt trött och tung och behövde få andas lite innan jag tog tag i det som faktiskt skulle göras igår!
Jo, för jag hade ju planerat in ett besök hos Maria och Dessan, skulle lämna Jessie och såklart hälsa på min Milton.
Planen var att jag skulle ta hem honom i ett tag till, men efter det nämnda tjafset på morgonen så får han vara kvar tills bebisen kommit. Tråkigt nog..
Men jag vet ju att han har det bra hos Maria och Dessan.

Jag ska dit på onsdag iaf, och ha kalas!
För då fyller Milton år :)
Det kommer att bli tårta, presenter och en massa bus!

Det var iaf jättetrevligt att hälsa på hos Maria och Dessan, vi gjorde inte så mycket men hade så trevligt endå. Precis som vanligt :) Längtar faktiskt tills jag ska dit nästa gång!
Sedan var Dessan världens goaste och lånade ut sin kamera till mig, hon är väl för snäll?
Ska vara riktigt rädd om den, jag lovar!

Nej, nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva om.. Det är så sjukt tyst här!
Inte en endaste lite tass som rör på sig, utan bara jag och datorna brummande..
Men ja, jag får lov att återkomma senare. Nu ska jag läsa några av mina favoritbloggar :)






Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: Anna

åhhh tack :D

2009-09-21 @ 15:37:28
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0