Det verkar bli utställning i helgen!

Hejsan - Inlägg 353.






Jo,det verkar som om det blir utställning i helgen. Det har varit väldigt lugnt på förvärksfronten och jag tror att lillsnutten kommer att ligga kvar tills nästa vecka iaf. Men mig gör det inget, bara du vacker har det bra där inne så kan du gott få ligga kvar en stund till.
Jag och Carina pratade lite idag om hur vi ska lägga upp upp vår utställningshelg.
För på lördagen är det shelties på SKKs utställning och det vill vi såklart se, sedan på söndagen är det en sheltispecial här i Sundsvall fast den är på boulhallen och inte på gärdet som den "riktiga" utställningen. Och då på söndagen går kineserna på gärdet.. Men just nu så lutar det åt att vi kör en sheltiehelg!
Gärdet på lördagen och sheltiespecialen på söndagen.
Eftersom vi båda går i parningsplaner kan det vara bra att kika på alla snygga hanar som finns därute!
Bäst att passa på medan de finns här på hemmaplan :)

Nej, nu ska jag hjälpa Beccis lite men vi höres senare!










Vi hörs när vi hörs

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0