Birsta City

Hello - Inlägg 321.



Sitter just nu och käkar frukost, och väntar på att duschen ska bli ledig.
Ett besök på Birsta är inplanerat under dagen och förhoppningsvis så ska en ny byrå inhandlas.
Även lite saker till skötbordet ska köpa och så tror jag att det blir en sn där.. Vad tusan heter det?
Ni vet, en sån där sak man har vi spjälsängen som bebisen kan liga och titta på? Äsch, strunt sak samma!
En sån ska jag nog köpa iallefall! Hittade en sån söt på babyproffsen när jag var där sist och köpte babygymet.
Tror att den bara kostade 110 kr :)


Jaja, jag har egentligen inte tid att blogga just nu.
Men vi hörs när jag kommit hem igen.
Ciao!






Vi hörs när vi hörs















Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

Grattis så jätte mycket du vann månadens blogg tävling :) ♥

2009-09-12 @ 15:03:34
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Hoppas allt är bra med dig vännen! :)

2009-09-12 @ 15:30:07
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: tessan

jag tror dom kallas mobil faktikst. :)

2009-09-12 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0