Besöksrekord?

Hejsan - Inlägg 290.



Nu var det sådär igen - En massa besökare!
Hela 159 st hade hittat hit igår, och min fråga är bara, vart tusan har jag kommenterat nu då?
Dagarna före hade jag också(för att vara min blogg) mycket besökare.
Över 30 st i flera dagar, med dessa besökare tror jag att jag vet vart de kommer ifrån och jag är inte chockad över dem som jag är med de här 159 st. Om du är en utav dem och läser det här kan du väl vara snäll och berätta vart just du hittat mig! Är så otroligt nyfiken och gillar inte att leva i det fördolda :)



Sedan så kan väl för tusan alla som klickar in för första gången följa denna länk och gissa när min bebis kommer?
Så får jag känna mig som en storbloggerska i en dag, när det ramlat in en massa kommentarer.. Eller inte!

Jaja, följ länken :)

Vilket datum tror du att bebisen vill kika ut?






Ni vet att jag älskar er
















Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hittade dig från Marlies hemsida tror jag, om du är länkad där? Annars vet jag inte :]

När är BF försten? :)

2009-09-03 @ 17:08:44
URL: http://palmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0