Återkommer.

Hejsan - Inlägg 346.



Återkommer med ett längre inlägg senare, just nu har min bebis valt att göra sidbyte i magen och ligger nu med någon del under mina högra revben. Detta resulterar i en smärta som inte vill ge med sig och i att jag inte klarar av att blogga just nu. Men jag ville iaf berätta att den lille fortfarande bor i magen och att allt är bra med oss!
Passar också på att tacka för de nya gissningarna jag fått in, och tacka för alla trevliga kommentarer som ramlat in sedan igår! Ska svara på dem sedan om jag känner att det går :)

Krams på er!








Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Piinky♥

tack så jätte mycket :)

2009-09-23 @ 09:49:15
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Dessan

Jag märkte att det var en bit kvar innan jag kom ikapp dig, 5000 ungefär emellan. Attans, haha!

2009-09-23 @ 10:32:19
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0