Vad har hänt med er?

Hejsan - Inlägg 387.




Vad har hänt med mina hundar?
De tigger, drar i kopplet och stressar runt.
Är detta en protest för att de inte var hemma under någon vecka i slutet på graviditeten
och i början efter att Saga kommit?
Att Jessie tigger lite, det vet jag.. Men Milton?
Han vet mkt väl att man inte håller på så och endå så gör han det.
Gjorde frukost förut och då satt de som två jädra statyer brevid mig och bevakande varenda rörelse jag gjorde.
Inte bra!

Sedan det där med att dra i kopplet. Jessie har som smådragit i kopplet då odå tidigare, men nu jädrar är hon ibland riktigt jobbig. Hon liksom lägger sig i halsbandet och ska bara ta sig till den
där platsen som hon bestämt sig för.
Och jag hatar det!
Som tur är drar inte Mille i kopplet. Då hade jag blivit riktigt rädd. För han drar INTE i kopplet.
No Way.
Sedan så är Jessie stressad till tusen. Iaf när vi är på promenad, och det gör det samma om Saga är med eller inte, hon stressar på endå. Hon börjar likna sig själv innan jag fick hem
henne och har jobbat stenhårt med henne.
Snälla, snälla säg inte att hon är på väg att bli sådan igen!
För då blir det till att jobba.
Jag vet inte. Det är nog mycket möjligt att det är en "protest" från deras sida.
Jag vet att Mille kan bli speciell när han inte är med mig.
Han är nämligen en aning mammig :P
Jag ska ge dem lite tid och hoppas att det släpper på, och att de blir sig själva igen.


De är iaf väldigt förtjusta i Saga :)
Jessie försöker hela tiden att överrösa henne med pussar och Milton är extremt försiktig så fort hon är i närheten.
Han liksom smyger runt henne och nosar försiktigt på hennes söta små fötter :)




Milton för ett år sedan.



Jessie för lite mindre än ett år sedan.







Vi hörs när hörs
//Anna




Kommentarer
Postat av: Jessie

Oh, jag ser att du fått bebisen nu!

Grattis!

Du kanske inte minns mig, men vi diskuterade Kissie och BlondinBella för ett tag sedan :P



Hoppas allt är bra!

Kram Jessie

2009-10-29 @ 10:18:09
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0