Vackra Vovvar!

Hello - Inlägg 359.




Japp, idag har dagen varit full av vackra vovvar.
Vi har ju såklart varit på skk's nationella utställning på gärdet här i Sunsvall.

Satt hela tiden vid sheltieringen och spanade efter snygga hanar, av kommor efter intressant hanar.
Det är riktigt riktigt skoj när man kan se både hanen och avkomman på samma plats och få se hur avkomman blev i jämnförelse med hanen. Riktigt intressant!
Hittade hanen som jag ska använda till min första kull :)
Nu får vi bara hålla tummarna för att jag får lov att låna honom!
Det är nåämligen en av Sveriges största uppfödare som äger honom.. Känns lite nervöst att faktiskt ta kontakt och prata med honom, men om jag får låna hanen så är det verkligen värt det!
Och, ja bara för att han föder upp sketasnygga hundar så betyder det ju inte att han är snobbig eller så.
Nej, han verkar vara precis som oss alla andra, bara väldigt duktig på det där med shelties!
Jag uppfattar honom som enormt trevlig och så, så det ska nog gå bra att prata med honom :)

I möra ska vi iväg till sssk's och njuta av ännu mera vovvar!






Vi hörs när vi hörs

















Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Oh nu har du gått in i vecka 40, hur känns det? :)

Hoppas allt annat är bra med dig, kram :)

2009-10-04 @ 12:29:43
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

SV: nä jag förstår inte heller varför hon gick vidare :/



Allt bra med dej annars? Ser att du ska föda när som helst :) spännande!

2009-10-04 @ 19:45:00
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0