Today's The Day.

HejHopp - Inlägg 355.




Ja, kanske skulle ta och skriva ett inlägg om vad jag gjort idag också. Men tråkigt nog så finns det inte sådär super mycket att skriva om. Jag har mest tagit det lugnt, varit med Beccis som var hemma från skolan idag eftersom hon är sjuk. Vi busade lite med hennes underbart söta kaniner.
Hon har både bebisar och vuxna kaniner och de är såå fina, allihop!
Tyvärr så ska hon ju sälja bebisarna, så jag får passa på att gulla med em så länge de bor kvar här :)
Ni som är nyfikna på kaninbebisarna kan klicka här!
Sedan så var vi ner på stan en stund, Beccis skulle kika efter ett apr nya skor och vi var även in på djuraffären där Carina köpte några väldigt uppskattade ben till vovvarna.
Därefter for vi hem, käkade middag och såg idol.
Inte så mycket spänning men otroligt mysigt, lugnt och skönt!


I morgon ska vi träffa en annan sheltieägare som äger en
sheltie som är syster med Beccis och Carinas vovve Fillipa!
Det ska bli superskoj, har träffat henne en gång tidigare. Då på "Lilla Stockholm" som jag var på i mars och ställde ut Space åt Carina. Hon, ägaren till
sheltin(som jag pinsamt nog inte minns namnet på) trodde att jag var Carina :P
Därefter är det lördag och dags för utställning!
Och sedan på söndag är det dags för ännu mer utsällning, och då bara med SHELTIES!
Och såklart.. Det är beräknat BF för den lille i min mage.
Undrar när du ska kika ut?
Vi får la vänta och se, någon gång kommer du väl :)






Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Sandra

nu är det bara dagar kvar tills livet tittar ut (eller) ? =)



Fan vad tiden går fort.... på både gott o ont ;)

ha en super bra dag vännen tänke rpå dig <3



kraaam

2009-10-02 @ 08:09:34
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0