Till Saga - Jag ser det snöar!

Hej igen, Saga!



Nu sitter mamma här igen och skriver till dig.
Men det känns som om jag måste, eftersom du nämligen precis har upplevt ditt första snöfall :)
Ja, bra precis 2 veckor och 1 dag efter att du las upp på mitt bröst har det snöat.
Och vet du vad? Jag tycker att det är så vackert med snö, trots att den kommer med en massa kyla!

På något sätt så tycks den här kvällen bara bli mer och mer speciell.
Mamma har idag ser du, lämnat en stor jobbig sak bakom sig och vet du hur jag lyckades med det?
Jo, du kom in i mitt liv!
Tack vare lilla dig så har jag fått känna på riktigt lycka, jag har fått äran att vara just din mamma och det ärnågonting jag alltid kommer att vara stolt över.
Det kommer säkert att komma tuffa dagar, och dagar då du avskyr mig och bara tycker att jag är gammal och inte fattar någonting. Men det gör ingenting, eftersom det hör till.
Det spelar ingen som helst roll vilken väg du väljer i livet, jag kommer alltid att älska dig och finnas för dig i varje steg. Och jag lovar att göra allt i min makt för att ditt liv ska bli så fint och bra som möjligt! Nej, nu ska jag gå härifrån och gå och lägga mig och kika lite på dig!

Vi har iaf haft en speciell och vacker kväll som avslutades med lite vackert snöfall!


Du ligger i mammas famn och spanar på dina morbröder.



Älskar dig
// Din mamma

Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Hon är så söt! :)



Det känns underbart gumman, bara tanken av att jag snart nog har mitt barn i famnen gör så att jag får den där fjärilen i magen känslan, oh så underbart! :)

Tack va roligt att du tycker det gumman!



Massvis med kramar till dig och lilla Saga :)

2009-10-23 @ 22:30:23
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Sandra

"Det spelar ingen som helst roll vilken väg du väljer i livet, jag kommer alltid att älska dig och finnas för dig i varje steg." <- tänk om fler tänker som du gör!



Saga kommer att vara jätte stolt över o ha dig som mamma när hon blivit större och fattar vad det innebär =)



Så glad för din skull vännen

2009-10-24 @ 11:05:45
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0