Plocka svamp i vecka 39+5?

Hejsan Igen - Inlägg 357.



Ja, vad har då hänt under dagen?
Som ni förstår har det inte kommit någon bebis, och jag tror inte heller att det är någon på väg nu inatt.
Nej, för det känns rätt så lugnt. Har faktiskt lite förvärkar, för första gången på 1 vecka tror jag.. Eller, ja jag har haft förvärkar men de har varit så små att jag knappt märker dem. Nu, precis nu så känner jag dem lite mer än vad jag gjort i veckan och jag är ganska säker på att det beror på att jag faktiskt varit i skogen och plockat svamp idag!
Jo, tro det eller ej!
Jag plockade svamp, djupt inne i skogen i vecka 39+5!
Gick ner för en brant backe och sedan upp igen.
Med magen i vädret och plockade svamp :D

Hurtigt värre, eller hur?

Nu har jag ock en aning ont i fogarna och är såklart så är jag sådär lagomt trött.
Men det är verkligen värt det, eftersom jag mår som bäst då jag får traska i skogen och ha det gott med hundarna. Det är så underbart :)

Slänger in lite bilder ifrån vår tur i skogen.


Rufsig i håret och med för små kläder, jo så får man se ut när man väntar barn och plockar svamp!


Carina med sin älskade Dregen i famnen.


Pirran & Fillipa har skoj i skogen!


På väg hem efter en trevlig stund i skogen!









Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0