På riktigt denna gång.

Hejsan - Inlägg 385.



Jag sitter här och är upprymd. Det känns nästan som om jag är på väg att lätta och bara flyga iväg bland molnen någonstans däruppe! Jag klarade precis av något som jag inte trodde att jag skulle!
Och jäklar vad det känns gött! Herregud!
Det bara spritter i hela kroppen! Att det skulle kännas bra, det visste jag.
Men såhär jädra bra?
Nej, det hade jag ingen aning om!
Får sån lust att väcka Saga och dansa runt lite med henne :)
Synd att goungen min är så svårtväckt bara!
Jag får nog nöja mig med att gå och pussa på henne lite.
Ska berätta för henne att hon har världens gladaste mamma just nu :)
Och allt är bara hennes förtjänst.



Jag är redo att på riktigt säga farväl, verkligen på riktigt denna gång.
Nu är det inget försök till att kväva mina känslor, eller något sådant.
Nej, denna gång är det på riktigt.
Jag riktigt känner det, i hjärtat! Ohh, så jag har längtat efter den här dagen!
Jag har gråtit så otroligt mycket och mått så otroligt dåligt.
Och så bara sådär, är det över! Det är klart, jag är fri!
Herregud. Snart gråter jag av ren lycka.

Någon annan får gärna ta na, för jag vill inte ha na!
Haha, fy fan vad jag mår bra!


 

 

 

Vi hörs när vi hörs

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0