Och med ens blev jag nervös!

Hejsan - Inlägg 363.



Loggade precis in och hade fått en kommentar från Elin, och jag klickade in på hennes blogg.
Läste hennes senaste inlägg där hon berättade att hon fått en tid för att bli igångsatt.
Ja, alltså Elin är gravid och har idag gått 9(?) dagar över tiden. Och efter att jag läst det där inlägget blev jag ruskigt nervös! Vet inte om det är för Elins skull eller om det är för min skull. För det slog mig nämligen att jag faktiskt kan få en tid på fredag för en egen igångsättning.. Och visst känns det lite läskigt. Vill ju gärna slippa bli igångsatt, men om det är det som krävs för att få ut lillsnutten så är det ju så.
Men jag skulle bli glad om du ville kika ut på eget bevåg.

Men om du nu stannar tills på fredag så ber jag till gudarna om att jag får en tid till förlossningen.
För jag vill hemskt gärna få förbereda mig nu, känner att det vore skönt att få veta.
Vill verkligen inte få en tid till hos barnmorskan och sedan en tid till förlossningen för igångsättning.
Nej, jag tar gärna en tid dit på en gång :)

Aja, nu ska jag kika på TV lite grann.









Vi hörs när vi hörs
















Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

Det är lite läskigt med en tid för igångsättning, inte för att jag är rädd för själva förlossningen utan att veta när man ska dit hihi =P Det kan ju hända mycket på 1 vecka men iaf =)



SVAR: Jadu det är konstigt att man är helt säker på att man ska bli igångsatt när man gått över tiden, bara efter nån timma när jag hade gått över tiden var jag helt säker på att jag ska bli igångsatt:P



Men vi får se vad som händer:D

Kramar<3

2009-10-06 @ 15:50:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: unique

Måste vara jobbigt att bara vänta. Är det första barnet? Jag hoppas dock gå över. I alla fall en dag. Är nämligen beräknad till nyårsafton

2009-10-06 @ 19:28:31
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Linda

Nawww gumman. SNart är babyn hääär! :D

2009-10-06 @ 19:40:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Håller med dig! :)



Hihi ohh jag är så glad för din skull verkligen gumman!



Bamsekramaer till dig och din mage!! :)<3

2009-10-06 @ 20:55:22
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: unique

Åh, 3 dagar.Nu måste du vara spänd? Min kompis gick över 3 dagar och blev superdeppig. Inte så lätt att trösta någon som är trött och har en längtan som heter duga =)

2009-10-07 @ 12:49:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0