In Your Face!

HAHA - Inlägg 382.




Har bara 3 ord till er, era förbannade tvivlare..
IN YOUR FACE!

Jo, detta är till alla er som har tjata och gnällt om att det kommer att bli för tufft att ha hundarna och en bebis, till alla er som faktiskt helst har sett att jag inte har några hundar, till alla er som inte tror
att man kan göra fler än 1 sak samtidigt.

För vet ni vad?
Det fungerar alldeles utmärkt! Och jag trivs med mitt liv.
Både Saga och hundarna tillhör familjen och det kommer ALDRIG att ändras.
Så det så!


+ = SANT





Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer
Postat av: sussi

Narturligtvis kan du ha dina hundar kvar.När mina ungar va små hade vi både hund o katt,det var väl inget man ens funderade på alla tillhörde ju samma familj.HA DE BRA VÄNNEN.

2009-10-20 @ 15:23:23
Postat av: Elin =) 17 och blivande mamma

Ja det är så mysigt=) jag som var helt säker på att det var en liten pojke som låg där inne:P men så fick vi våran underbara lilla Molly:D

Vilken söt liten tös du hade fått=)



Stort grattis till er också<333

2009-10-20 @ 16:23:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Va äre för puckon som säger så? :S

2009-10-20 @ 17:59:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stå på dig!

Du vet själv vad du klarar av och inte klarar av, man behöver inte ha människor som tror att dom vet och kan allt mycket bättre!

kraaam

2009-10-21 @ 07:09:17
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vad är det för människor som tvivlar på att det går å ha hundar+barn?????Jag tycker precis tvärtom,du berikar både barnens och hundarnas liv.Dessutom kanske du kommer ut mer än andra mammor skulle ha gjort.Självklart ska du ha kvar hundarna,dom är en del av er familj.Ha det så mysigt med vovvarna å beisan.KRAM från en med tre sheltieflickor

2009-10-21 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0