Ett liv har kommit till världen.

Jag kan nu informera alla om att ett nytt liv anlänt till världen.
Anna mår bra och bebisen mår bra.
Tyvärr hann jag inte prata allt för mycket med Andreas om saken och har därför ingen mer info (det var ju en skrikandes bebis i bakgrunden :D). Jag lovar att uppdatera om all info antingen senare inatt eller imorgon. Anna behöver ju sin vila nu och kanske blir det hon själv som uppdaterar nästa gång... Det vet man aldrig.

Jag läser Annas kommentarer men publicerar dem inte då hon får göra det själv senare.
Jag vet att hon kommer bli glad av alla snälla kommentarer ni skrivit!

Stort grattis till Anna och Andreas!
/Alex.

Kommentarer
Postat av: Johanan

Grattis till underverket=)

Kram Johanna

2009-10-08 @ 22:59:21
Postat av: Ninni

Stor lycka till er tre + jyckarna.KRAM

2009-10-08 @ 23:31:39
Postat av: linda d

GRATTIS ANNA TILL BEBISEN

2009-10-09 @ 00:24:50
Postat av: Rebecka

GRATTIS!! :D

2009-10-09 @ 02:12:33
URL: http://tjingelingbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0