Det där med promenader..

Hejsan - Inlägg 374.



Vet ni vad vi gjort idag? Jag och Saga?
Vi har tagit vår första promenad! Jo, och vilken pärs det var..
Aldrig har jag varit så nervös för att gå utanför dörren. Jag stod och nästan skakade då jag klädde på lillskruttan!
Jag gick med galna fjärilar i magen under hela vår promenad som tog oss till ICA och tillbaks.
Väl hemma kunde jag gott andas ut igen. Saga överlevde sin första promenad, trots att mamma var ett totalt nervrak!  Haha,när jag nu sitter och tänker på det så inser jag ju hur löjlig jag var..
Men självklart så kommer det att kännas likadant i möra när vi ska ta en till promenad!




Lillskruttan tog vår promenad med ro, medan mamma var smått hysterisk :P









Vi hörs när vi hörs
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0