Äntligen Hemma!

Hejsan!



Nu är vi hemma, hela familjen. Det har varit några omskakande dagar som totalt har förändrat mitt liv.
Jag sitter i skrivande stund med min lilla Saga i famnen, hon sover så sött och är verkligen det vackraste i världen!
Det går inte riktigt att sätta ord på alla känslorna som kommer, det blir liksom bara ett stort hav av kärlek och lycka.. Ja, det är till och med svårt att skriva!
Vi har såklart knäppt en massa bilder på prinsessan, och självklart så ska ni få se några av dem.
Och ja, hon precis så fin som alla tror :P

Jag tänkte också försöka printa ihop en förlossningsberättelse åt er
så att ni får veta hur det gick till när Saga kom till världen :)

Har en hel del att berätta om, men just nu orkar jag inte riktigt.
Så vi höres när vi höres!

















Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♡

GRATTIS! :D Hoppas allt är bra med dej och lilla Saga! Ska bli kul att få se lite bilder sen :) Lycka till med allt!

2009-10-10 @ 16:03:04
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Dessan

Jag längtar tills man får se bilder!:D

2009-10-10 @ 20:43:21
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Mims

Svar: Hej, jag är Elins syster. Jag gästskriver på hennes blogg just nu och har också fått ansvar för att svra på kommentarer.



Elin åkte upp till förlossningen c:a 20:20 i kväll. Vi vet inte mer än att hon mår bra och att hon 8sist vi pratade med Jocke) var öppen tre centimeter. De blir kvar där över natten, så vi får se om lillen har bestämt sig för att titta ut nu eller ej. Jag håller bloggen uppdaterad. :)



/Mims, Elins stolta syster. :)

2009-10-11 @ 01:14:28
URL: http://mimsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0